NASSAU biler med GPS-tracking giver kunderne sikkerhed

NASSAU biler med GPS-tracking giver kunderne sikkerhed

Poor Best  

Som førende dansk producent af industriporte, og med mere end 47 års erfaring, er Nassau Door A/S en attraktiv samarbejdspartner, når det gælder portløsninger.

På  hovedkontoret i Ringe på Fyn er Nassau Service Center bemandet med et team af dygtige og serviceminded medarbejdere, der er klar til at tage imod kundernes henvendelser.

Der er virksomheder, hvor det er af vital betydning, at portene fungerer døgnet rundt. Nassau Door har derfor opbygget en stærk serviceorganisation, der dækker hele Danmark, og som hurtigt kan rykke ud og yde førsteklasses service - 24 timer i døgnet, 365 dage om året.

Udover NASSAU's egne porte, er serviceteknikkerne også specialister i at servicere industriporte fra andre portfabrikanter.

Servicere industriport kunderne optimalt

”Vi mærker en stigende efterspørgsel på, at vore kunder kan få løst opgaverne med kort varsel. Vi har derfor optimeret vore servicebiler, så de har et relevant udvalg af reservedele. Derved er vi i stand til at servicere vore kunder optimalt. Via vor elektroniske materialeregistrering, kan vi  fra vor logistikafdeling se forbruget på den enkelte servicevogn og dermed sikre, at vore servicevogne konstant er udstyret med de rigtige materialer. Via vor logistikløsning med natlevering til den enkelte servicevogn, sørger vor logistikafdeling for at genopfylde vognene,” forklarer Service- og montagechef Lars Kyndesen.

Hvis kunderne har specielle behov, bliver det lagt ind i den daglige produktion, så opgaverne bliver løst med kortest mulig behandlingstid.

GPS-tracking

”I vor planlægning af de daglige arbejdsopgaver, gør vi brug af GPS-tracking i servicevognene. På den måde kan vi altid sende den nærmeste medarbejder, såfremt opgaven kræver det. Efter vi har indført GPS-trackingen har vi fået utrolig korte responstider, og det har kunderne meget stor glæde af, især alle de vaskehaller, som vi servicerer, kan mærke det på bundlinjen at vi kommer og laver porten med det samme, hvis den fx er blevet påkørt. Skærmen på kontoret viser altid præcist, hvor den nærmeste servicetekniker befinder sig og vi kan hurtigt få ham sendt afsted. Kombinationen af at teknikeren kommer med det samme og han altid har reservedelene i bilen, gør at de porte, som vi servicerer, har meget korte nedbrud.

Kvalitet

Den regelmæssige vedligeholdelse af industriporte er ikke kun et lovkrav, men den har også stor betydning for driftsikkerheden. Med professionel vedligeholdelse sikrer man færrest mulige driftstop. I Nassau Door A/S kender man betydningen af et kvalitetsprodukt, og der bliver derfor konstant arbejdet med kvalitetsforbedringer - hvad enten det er i produktionen, i montageafdelingen eller i serviceafdelingen.  ”Kvalitet er ikke kun èn afdelings ansvar – det er 360 grader rundt” er vor motto, og det kommer vores kunder til gode”, udtaler Service- og montagechef Lars Kyndesen.

Nassau porte til det barske klima

Nassau leverer også industriporte til Grønland. Service- og montagechef Lars Kyndesen fortsætter: ”Vi har igennem mange år både leveret og serviceret porte på Grønland. Vi har oplevet en et stigende efterspørgsel af både vore produkter og vor service. Det barske klima på Grønland stiller ekstra store krav til både produkter og vedligeholdelse. Vore serviceteknikere bliver ofte kontaktet på Grønland af nye kunder, og det tager vi naturligvis positivt imod”


Nassau Door World Wide

En stor del af vore produkter går til eksport. Enten via Nassau Doors`s egne selskaber i udlandet, eller via vort forhandlernet.

”Det betyder, at vi sender teknikere ud i verden. I skrivende stund har vi for eksempel en tekniker på Mauritius, som ligger i det Indiske Ocean. Opgaven er at løse en specialopgave for en kunde” slutter Service- og montagechef Lars Kyndesen.